problemy wynikające z przepisów i procedur prawnych (np. niejasne lub niekorzystne prawo, częste zmiany przepisów) |
problemy w kontaktach z administracją publiczną (np. biurokracja, niewiedza urzędników, brak dostępu do informacji, brak zaufania oraz zrozumienia specyfiki działalności organizacji pozarządowych ze strony administracji, nadmierna kontrola) |
trudności w pozyskiwaniu środków finansowych na działalność jednostki (w tym na koszty administracyjne) |
trudności ze znalezieniem pracowników (np. brak chętnych, brak osób z odpowiednim wykształceniem lub umiejętnościami) |
problemy pojawiające się wewnątrz organizacji /jednostki (np. „wypalenie się” liderów, konflikty, napięcia) |
trudności wynikające z kontaktów / współpracy z innymi organizacjami (np. konkurencja, konflikty w środowisku) |
trudności w kontaktach z mediami (np. w dostępie do mediów, brak zainteresowania ze strony mediów, niekorzystny wizerunek organizacji pozarządowych w mediach) |
niewystarczająca liczba chętnych do pracy społecznej |
niewystarczające wsparcie społeczne (brak społecznego zainteresowania działalnością organizacji /jednostki) |
inne, jakie? |
nie miała problemów |