Prezentacja formatów zmiennych
- Nazwa zmiennej:Higiena procesu nauczania
Pozycja grupowania: Rodzaje placówek | Pozycja grupowania: Ewidencja pokontrolna | Jednostka miary |
---|---|---|
Przedszkola/inne formy wychowania przedszkolnego | Liczba szkół w ewidencji | |
Przedszkola/inne formy wychowania przedszkolnego | Liczba szkół skontrolowanych | |
Przedszkola/inne formy wychowania przedszkolnego | Liczba szkół które zapewniły uczniom miejsca na pozostawienie w szkole części podręczników i przyborów szkolnych zgodnie z rozporządzeniem MEN | |
Przedszkola/inne formy wychowania przedszkolnego | Ergonomia mebli szkolnych i przedszkolnych oceniono dostosowanie mebli do wzrostu uczniów i przedszkolaków - w ilu placówkach | |
Przedszkola/inne formy wychowania przedszkolnego | Ergonomia mebli szkolnych i przedszkolnych oceniono dostosowanie mebli do wzrostu uczniów i przedszkolaków - w ilu oddziałach | |
Przedszkola/inne formy wychowania przedszkolnego | Ergonomia mebli szkolnych i przedszkolnych oceniono dostosowanie mebli do wzrostu uczniów i przedszkolaków - ile stanowisk | |
Przedszkola/inne formy wychowania przedszkolnego | Ergonomia mebli szkolnych i przedszkolnych nieprawidłowe stwierdzono - w ilu placówkach | |
Przedszkola/inne formy wychowania przedszkolnego | Ergonomia mebli szkolnych i przedszkolnych nieprawidłowe stwierdzono - w ilu oddziałach | |
Przedszkola/inne formy wychowania przedszkolnego | Ergonomia mebli szkolnych i przedszkolnych nieprawidłowe stwierdzono ile stanowisk | |
Przedszkola/inne formy wychowania przedszkolnego | Higieniczna ocena rozkładów zajęć lekcyjnych ocenie poddano rozkład zajęć szkolnych - w ilu szkołach | |
Przedszkola/inne formy wychowania przedszkolnego | Higieniczna ocena rozkładów zajęć lekcyjnych ocenie poddano rozkład zajęć szkolnych - w ilu oddziałach | |
Przedszkola/inne formy wychowania przedszkolnego | Higieniczna ocena rozkładów zajęć lekcyjnych nieprawidłowe stwierdzono - w ilu szkołach | |
Przedszkola/inne formy wychowania przedszkolnego | Higieniczna ocena rozkładów zajęć lekcyjnych nieprawidłowe stwierdzono - w ilu oddziałach | |
Przedszkola/inne formy wychowania przedszkolnego | Liczba szkół, które zapewniły uczniom szafki z indywidualnymi skrytkami | |
Przedszkola/inne formy wychowania przedszkolnego | Liczba szkół, które zapewniły inne miejsca na pozostawienie podręczników i przyborów (miejsca dedykowane temu przeznaczeniu np. półki w salach) | |
Przedszkola/inne formy wychowania przedszkolnego | Ważenie tornistrów - liczba placówek | |
Przedszkola/inne formy wychowania przedszkolnego | Ważenie tornistrów - liczba oddziałów | |
Przedszkola/inne formy wychowania przedszkolnego | Ważenie tornistrów - liczba uczniów | |
Przedszkola/inne formy wychowania przedszkolnego | Ocena ważenia tornistrów (waga tornistra do 10% masy ciała ucznia) - liczba placówek | |
Przedszkola/inne formy wychowania przedszkolnego | Ocena ważenia tornistrów (waga tornistra do 10% masy ciała ucznia) - liczba oddziałów | |
Przedszkola/inne formy wychowania przedszkolnego | Ocena ważenia tornistrów (waga tornistra do 10% masy ciała ucznia) - liczba uczniów | |
Przedszkola/inne formy wychowania przedszkolnego | Ocena ważenia tornistrów (waga tornistra 10 - 15% masy ciała ucznia) - liczba placówek | |
Przedszkola/inne formy wychowania przedszkolnego | Ocena ważenia tornistrów (waga tornistra 10 - 15% masy ciała ucznia) - liczba oddziałów | |
Przedszkola/inne formy wychowania przedszkolnego | Ocena ważenia tornistrów (waga tornistra 10 - 15% masy ciała ucznia) - liczba uczniów | |
Przedszkola/inne formy wychowania przedszkolnego | Ocena ważenia tornistrów (waga tornistra >15% masy ciała ucznia) - liczba placówek | |
Przedszkola/inne formy wychowania przedszkolnego | Ocena ważenia tornistrów (waga tornistra >15% masy ciała ucznia) - liczba oddziałów | |
Przedszkola/inne formy wychowania przedszkolnego | Ocena ważenia tornistrów (waga tornistra >15% masy ciała ucznia) - liczba uczniów | |
Przedszkola/inne formy wychowania przedszkolnego | Przerwy międzylekcyjne - liczba szkół - wszystkie przerwy min. 10 min. i przynajmniej jedna przerwa dłuższa | |
Przedszkola/inne formy wychowania przedszkolnego | Przerwy międzylekcyjne - liczba szkół - wszystkie przerwy krótsze niż 10 min. ale co najmniej jedna przerwa dłuższa 15 - 20 min | |
Przedszkola/inne formy wychowania przedszkolnego | Przerwy międzylekcyjne - liczba szkół - wszystkie przerwy krótsze niż 10 min. | |
Przedszkola/inne formy wychowania przedszkolnego | Przerwy międzylekcyjne - liczba szkół - spędzanie przerw na świeżym powietrzu | |
Przedszkola/inne formy wychowania przedszkolnego | Dostęp do wody pitnej - źródełka/poidełka/woda w dzbankach - liczba placówek | |
Szkoły funkcjonujące samodzienie - szkoły podstawowe | Liczba szkół w ewidencji | |
Szkoły funkcjonujące samodzienie - szkoły podstawowe | Liczba szkół skontrolowanych | |
Szkoły funkcjonujące samodzienie - szkoły podstawowe | Liczba szkół które zapewniły uczniom miejsca na pozostawienie w szkole części podręczników i przyborów szkolnych zgodnie z rozporządzeniem MEN | |
Szkoły funkcjonujące samodzienie - szkoły podstawowe | Ergonomia mebli szkolnych i przedszkolnych oceniono dostosowanie mebli do wzrostu uczniów i przedszkolaków - w ilu placówkach | |
Szkoły funkcjonujące samodzienie - szkoły podstawowe | Ergonomia mebli szkolnych i przedszkolnych oceniono dostosowanie mebli do wzrostu uczniów i przedszkolaków - w ilu oddziałach | |
Szkoły funkcjonujące samodzienie - szkoły podstawowe | Ergonomia mebli szkolnych i przedszkolnych oceniono dostosowanie mebli do wzrostu uczniów i przedszkolaków - ile stanowisk | |
Szkoły funkcjonujące samodzienie - szkoły podstawowe | Ergonomia mebli szkolnych i przedszkolnych nieprawidłowe stwierdzono - w ilu placówkach | |
Szkoły funkcjonujące samodzienie - szkoły podstawowe | Ergonomia mebli szkolnych i przedszkolnych nieprawidłowe stwierdzono - w ilu oddziałach | |
Szkoły funkcjonujące samodzienie - szkoły podstawowe | Ergonomia mebli szkolnych i przedszkolnych nieprawidłowe stwierdzono ile stanowisk | |
Szkoły funkcjonujące samodzienie - szkoły podstawowe | Higieniczna ocena rozkładów zajęć lekcyjnych ocenie poddano rozkład zajęć szkolnych - w ilu szkołach | |
Szkoły funkcjonujące samodzienie - szkoły podstawowe | Higieniczna ocena rozkładów zajęć lekcyjnych ocenie poddano rozkład zajęć szkolnych - w ilu oddziałach | |
Szkoły funkcjonujące samodzienie - szkoły podstawowe | Higieniczna ocena rozkładów zajęć lekcyjnych nieprawidłowe stwierdzono - w ilu szkołach | |
Szkoły funkcjonujące samodzienie - szkoły podstawowe | Higieniczna ocena rozkładów zajęć lekcyjnych nieprawidłowe stwierdzono - w ilu oddziałach | |
Szkoły funkcjonujące samodzienie - szkoły podstawowe | Liczba szkół, które zapewniły uczniom szafki z indywidualnymi skrytkami | |
Szkoły funkcjonujące samodzienie - szkoły podstawowe | Liczba szkół, które zapewniły inne miejsca na pozostawienie podręczników i przyborów (miejsca dedykowane temu przeznaczeniu np. półki w salach) | |
Szkoły funkcjonujące samodzienie - szkoły podstawowe | Ważenie tornistrów - liczba placówek | |
Szkoły funkcjonujące samodzienie - szkoły podstawowe | Ważenie tornistrów - liczba oddziałów | |
Szkoły funkcjonujące samodzienie - szkoły podstawowe | Ważenie tornistrów - liczba uczniów |