Prezentacja formatów zmiennych
- Nazwa zmiennej:Higiena procesu nauczania
Pozycja grupowania: Ewidencja pokontrolna | Pozycja grupowania: Rodzaj placówek | Jednostka miary |
---|---|---|
Liczba szkół w ewidencji | Przedszkola/inne formy wychowania przedszkolnego | |
Liczba szkół w ewidencji | Zespoły szkół | |
Liczba szkół w ewidencji | Razem przedszkola i szkoły | |
Liczba szkół w ewidencji | Placówki funkcjonujące w zespołach - przedszkola | |
Liczba szkół w ewidencji | Placówki funkcjonujące w zespołach - szkoły podstawowe | |
Liczba szkół w ewidencji | Placówki funkcjonujące w zespołach - technika | |
Liczba szkół w ewidencji | Placówki funkcjonujące w zespołach - licea ogólnokształcące (w tym uzupełniające) | |
Liczba szkół w ewidencji | Placówki funkcjonujące w zespołach - szkoły branżowe I i II stopnia | |
Liczba szkół w ewidencji | Szkoły funkcjonujące samodzienie - szkoły podstawowe | |
Liczba szkół w ewidencji | Szkoły funkcjonujące samodzielnie - technika | |
Liczba szkół w ewidencji | Szkoły funkcjonujące samodzielnie - licea ogólnokształcące (w tym uzupełniające) | |
Liczba szkół w ewidencji | Szkoły funkcjonujące samodzielnie - szkoły branżowe I i II stopnia | |
Liczba szkół skontrolowanych | Przedszkola/inne formy wychowania przedszkolnego | |
Liczba szkół skontrolowanych | Zespoły szkół | |
Liczba szkół skontrolowanych | Razem przedszkola i szkoły | |
Liczba szkół skontrolowanych | Placówki funkcjonujące w zespołach - przedszkola | |
Liczba szkół skontrolowanych | Placówki funkcjonujące w zespołach - szkoły podstawowe | |
Liczba szkół skontrolowanych | Placówki funkcjonujące w zespołach - technika | |
Liczba szkół skontrolowanych | Placówki funkcjonujące w zespołach - licea ogólnokształcące (w tym uzupełniające) | |
Liczba szkół skontrolowanych | Placówki funkcjonujące w zespołach - szkoły branżowe I i II stopnia | |
Liczba szkół skontrolowanych | Szkoły funkcjonujące samodzienie - szkoły podstawowe | |
Liczba szkół skontrolowanych | Szkoły funkcjonujące samodzielnie - technika | |
Liczba szkół skontrolowanych | Szkoły funkcjonujące samodzielnie - licea ogólnokształcące (w tym uzupełniające) | |
Liczba szkół skontrolowanych | Szkoły funkcjonujące samodzielnie - szkoły branżowe I i II stopnia | |
Liczba szkół które zapewniły uczniom miejsca na pozostawienie w szkole części podręczników i przyborów szkolnych zgodnie z rozporządzeniem MEN | Przedszkola/inne formy wychowania przedszkolnego | |
Liczba szkół które zapewniły uczniom miejsca na pozostawienie w szkole części podręczników i przyborów szkolnych zgodnie z rozporządzeniem MEN | Zespoły szkół | |
Liczba szkół które zapewniły uczniom miejsca na pozostawienie w szkole części podręczników i przyborów szkolnych zgodnie z rozporządzeniem MEN | Razem przedszkola i szkoły | |
Liczba szkół które zapewniły uczniom miejsca na pozostawienie w szkole części podręczników i przyborów szkolnych zgodnie z rozporządzeniem MEN | Placówki funkcjonujące w zespołach - przedszkola | |
Liczba szkół które zapewniły uczniom miejsca na pozostawienie w szkole części podręczników i przyborów szkolnych zgodnie z rozporządzeniem MEN | Placówki funkcjonujące w zespołach - szkoły podstawowe | |
Liczba szkół które zapewniły uczniom miejsca na pozostawienie w szkole części podręczników i przyborów szkolnych zgodnie z rozporządzeniem MEN | Placówki funkcjonujące w zespołach - technika | |
Liczba szkół które zapewniły uczniom miejsca na pozostawienie w szkole części podręczników i przyborów szkolnych zgodnie z rozporządzeniem MEN | Placówki funkcjonujące w zespołach - licea ogólnokształcące (w tym uzupełniające) | |
Liczba szkół które zapewniły uczniom miejsca na pozostawienie w szkole części podręczników i przyborów szkolnych zgodnie z rozporządzeniem MEN | Placówki funkcjonujące w zespołach - szkoły branżowe I i II stopnia | |
Liczba szkół które zapewniły uczniom miejsca na pozostawienie w szkole części podręczników i przyborów szkolnych zgodnie z rozporządzeniem MEN | Szkoły funkcjonujące samodzienie - szkoły podstawowe | |
Liczba szkół które zapewniły uczniom miejsca na pozostawienie w szkole części podręczników i przyborów szkolnych zgodnie z rozporządzeniem MEN | Szkoły funkcjonujące samodzielnie - technika | |
Liczba szkół które zapewniły uczniom miejsca na pozostawienie w szkole części podręczników i przyborów szkolnych zgodnie z rozporządzeniem MEN | Szkoły funkcjonujące samodzielnie - licea ogólnokształcące (w tym uzupełniające) | |
Liczba szkół które zapewniły uczniom miejsca na pozostawienie w szkole części podręczników i przyborów szkolnych zgodnie z rozporządzeniem MEN | Szkoły funkcjonujące samodzielnie - szkoły branżowe I i II stopnia | |
Ergonomia mebli szkolnych i przedszkolnych oceniono dostosowanie mebli do wzrostu uczniów i przedszkolaków - w ilu placówkach | Przedszkola/inne formy wychowania przedszkolnego | |
Ergonomia mebli szkolnych i przedszkolnych oceniono dostosowanie mebli do wzrostu uczniów i przedszkolaków - w ilu placówkach | Zespoły szkół | |
Ergonomia mebli szkolnych i przedszkolnych oceniono dostosowanie mebli do wzrostu uczniów i przedszkolaków - w ilu placówkach | Razem przedszkola i szkoły | |
Ergonomia mebli szkolnych i przedszkolnych oceniono dostosowanie mebli do wzrostu uczniów i przedszkolaków - w ilu placówkach | Placówki funkcjonujące w zespołach - przedszkola | |
Ergonomia mebli szkolnych i przedszkolnych oceniono dostosowanie mebli do wzrostu uczniów i przedszkolaków - w ilu placówkach | Placówki funkcjonujące w zespołach - szkoły podstawowe | |
Ergonomia mebli szkolnych i przedszkolnych oceniono dostosowanie mebli do wzrostu uczniów i przedszkolaków - w ilu placówkach | Placówki funkcjonujące w zespołach - technika | |
Ergonomia mebli szkolnych i przedszkolnych oceniono dostosowanie mebli do wzrostu uczniów i przedszkolaków - w ilu placówkach | Placówki funkcjonujące w zespołach - licea ogólnokształcące (w tym uzupełniające) | |
Ergonomia mebli szkolnych i przedszkolnych oceniono dostosowanie mebli do wzrostu uczniów i przedszkolaków - w ilu placówkach | Placówki funkcjonujące w zespołach - szkoły branżowe I i II stopnia | |
Ergonomia mebli szkolnych i przedszkolnych oceniono dostosowanie mebli do wzrostu uczniów i przedszkolaków - w ilu placówkach | Szkoły funkcjonujące samodzienie - szkoły podstawowe | |
Ergonomia mebli szkolnych i przedszkolnych oceniono dostosowanie mebli do wzrostu uczniów i przedszkolaków - w ilu placówkach | Szkoły funkcjonujące samodzielnie - technika | |
Ergonomia mebli szkolnych i przedszkolnych oceniono dostosowanie mebli do wzrostu uczniów i przedszkolaków - w ilu placówkach | Szkoły funkcjonujące samodzielnie - licea ogólnokształcące (w tym uzupełniające) | |
Ergonomia mebli szkolnych i przedszkolnych oceniono dostosowanie mebli do wzrostu uczniów i przedszkolaków - w ilu placówkach | Szkoły funkcjonujące samodzielnie - szkoły branżowe I i II stopnia | |
Ergonomia mebli szkolnych i przedszkolnych oceniono dostosowanie mebli do wzrostu uczniów i przedszkolaków - w ilu oddziałach | Przedszkola/inne formy wychowania przedszkolnego | |
Ergonomia mebli szkolnych i przedszkolnych oceniono dostosowanie mebli do wzrostu uczniów i przedszkolaków - w ilu oddziałach | Zespoły szkół |